Nat in Bombay - Reisverslag uit Bombay, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Nat in Bombay - Reisverslag uit Bombay, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Nat in Bombay

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

15 Juli 2009 | India, Bombay

Een kleine update van onze reis door het mooie India. Na een zeer vermoeiende treinreis kwamen we 's ochtends om half 7 aan op Mumbai Central Station, al waar we weer eens goed genaaid zijn door de lokale afzetters (de taxi-chauffeurs). Na een heerlijk ontbijtje en een tukkie bij de Barista (super coffee cafe) konden we inchecken. Prima kamer met een veel te karig ontbijt! Iedere ochtend nuttige we dus een 2de ontbijt bij een heerlijk bakkertje om de hoek!

We hebben gisteren met Naren (de broer van Shobha) afgesproken, die ons op een ouderlijke manier de stad heeft laten zien! ach best lief, maar we zien er toch niet uit als mensen die hulp nodig hebben bij het afvegen van hun kont (bij wijze van spreken dan).

Lien der cijfer is inmiddels binnen, ze is afgestudeerd met een 8!!!!!!! Een cijfer waar Daniel van droomt :)

Ondanks dat het al dagen regent in Mumbai, vermaken we ons prima en hebben we de meeste toeristische trekpleisters van Bombay wel gezien. Morgen vertrekken we naar Goa met een veels te vroege trein (5 am)!!

Groetjes uit Bombay,
Paulien en Daniel

p.s. de foto's van bombay komen later!

• 16 Juli 2009 - 23:51

Rob:

Hey Daan & Lien,

Super zeg, afstuderen met een 8!! Geweldig! Ik ben ontzettend trots op je! Nou, Daan... de lat ligt hoog! Haha!

Hebben jullie ook last van de moessonregens in Mumbai? Ik las op internet dat de stad zo'n beetje helemaal plat ligt vanwege de water overlast, met name de metrotunnels. Hopelijk hebben jullie er niet al te veel last van. Geniet lekker met z'n tweetjes!