Afscheidsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Afscheidsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeest

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

05 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Met nog 5 nachtjes te gaan is het morgen dan eindelijk tijd voor het Afscheidsfeestje!! De hele woning is volledig leeg geruimd en klaar voor de party!

Daarna nog lekker de laatste dingetjes regelen en dan is het echt zo ver!

Tot morgen allemaal!

• 05 Februari 2009 - 17:37

Helen Kersten:

Lieve Pauline en Daniel, Zoals Pauline gewend is, laat ik niet gauw mijn beurt voorbij gaan en reageer meestal onmiddellijk op berichtjes (nu nog uit het koude kikkerlandje, straks uit den vreemde). Jan en ik hebben voor morgen een hotelletje geboekt, hoeven we ons niet druk te maken over sneeuwstormen, ijsregens en zo meer. Zie jullie morgen.

• 08 Februari 2009 - 17:32

Maartje:

muy buenas!
    jaja gaat het grote avontuur bijna beginnen! superleuk zeg!
    wens jullie veel plezier,
    geniet en go with the flow
    lien weet wel wat ik bedoel
    mañana mañana is heel goed te doen als je er eenmaal aan gewend bent