verliefd, verloofd, getrouwd en Dr.'s - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu verliefd, verloofd, getrouwd en Dr.'s - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

verliefd, verloofd, getrouwd en Dr.'s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

23 Februari 2009 | India, Indore

Voor iedereen in Nederland zijn we nog steeds erg verliefd op elkaar, dat ligt inmiddels anders in India. Volgens de regels kan het niet zo zijn dat we daten en nog niet verloofd zijn... Je moet je namelijk eerst verloven voor dat je met elkaar op date gaat. De chamania's (begeleiders van Paulien) hebben daarom maar besloten om tegen iedereen te vertellen dat we verloofd zijn.... De Gupta's (ons gastgezin) daar in tegen namen het nog een stapje verder en hebben iedereen wijs gemaakt dat we al getrouwd zijn!! Nou ja, als we daardoor samen mogen zijn op feestjes, vinden wij het prima.

Over feestjes gesproken, afgelopen zaterdag zijn we naar Rose-day gegaan. Een mega goed initiatief van het instituut van Mr. Gupta. Je kunt rozen kopen voor elkaar, en het geld gaat naar een school voor blinde kinderen in achterstandswijken. Op rose-day werden we voor gesteld als Dr. Daniel en Dr. Paulien from the Netherlands. Erg grappig gezien het feit dat we een onderzoek doen voor onze Master.

Ook hebben we voor het eerst een Indiase bruiloft meegemaakt, en meteen daar achteraan een verlovings feest. Trouwen is hier een dagelijkse happening, maar wel een hele bijzondere happening!! (zie foto's)

Deze drukke dagen hebben voor Daniel zijn tol geeist. Maar na wat vieze pillen en een aantal dagen niet kunnen ***** is alles weer tip top in orde en kunnen we gewoon weer door gaan met de curries ;)

• 24 Februari 2009 - 05:49

Mathe:

Ey, wat goed dat je even gepost hebt nu kan ik je site zien!
    Leuke foto's van de bruiloft... na wie houd je tegen,... trouwen daar ;) :P haha.

Groeten,

Mathe

• 25 Februari 2009 - 16:06

Suus:

Hey jongens, ziet er allemaal heel gaaf uit zeg! Heb alle berichten & foto's bekeken en ben wel jaloers hoor, echt cool. Al moet ik zeggen dat 4 dagen Carnaval toch ook wel erg gezellig was :-) Nou, nog veel plezier daar en Rik en ik houden jullie site in de gaten! X!

• 26 Februari 2009 - 13:19

Kimberley:

Verliefd, verloofd, getrouwd.........jullie gaan snel hahahaha Ik wil daar natuurlijk wel bij zijn dan!!!
    Ben blij om te lezen dat het goed gaat met jullie!!
    Carnaval was zwaar, maar erg gezellig. Mijn roze zuurstok jaren 60 jurk viel in de smaak hahahah.
    Tot snel, xxxxxxxxx Kimberley

• 26 Februari 2009 - 20:48

Rik-Jan:

Mooie avonturen al meegemaakt! Veel plezier en geniet er van.

gr.RJ

• 27 Februari 2009 - 17:13

Barbara:

nogmaals een poging dan... mijn berichtje komt er steeds niet op te staan...

enne... wanneer komen de bebies?? hahaha, ach, zo gaan de dingen in een zwaar relaxed tempo en voor je het weet.... bent ge ineens getrouwd! waanzinnig om zo lekker tussen de locals te zitten, maak je toch heel andere dingen mee dan wanneer je gewoon reist.
    hie is het koud, nat en vreselijk ongezellig zonder jullie ;-)

have fun daaro.
    x barbara

• 01 Maart 2009 - 15:04

Sabina En Martijn:

He paulien en norrie, erg leuk om jullie avonturen te volgen. Grappig om te zien dat jullie ineens op de trouwfoto's staan van een Indiaas stel die je een maand geleden nog nooit had gezien, ha ha; goed en vooral snel geintegreerd daar.. Geniet ervan en we blijven jullie volgen!

• 04 Maart 2009 - 01:55

Mark:

Lientje of Daan.. Als je zegt dat je dagen niet meer hebt kunnen '.....' is het voor mij onmogelijk hier niet even op in te haken.. en dat na carnaval.. maar ik denk dat poepen hier het juiste woord is op de puntjes. SBS6 kijkers zouden deze puntjes namelijk anders kunnen interpreteren. Nu lijkt het ineens een veel betere oplossing om het woord 'poepen' voluit te schrijven. Of niet? Haha ..

Na deze 'SBS6 opmerking' op jullie leuke bericht zou ik graag jullie heel veel plezier, geluk en succes willen wensen in India.. Lien ga die kikke 'Robijn intensief jurken' kopen!! Daan ga zo'n motor brommer halen en scheuren! Met helm! Of niet hoor... maar ga alle dingen doen die die gasten ook doen! Ben erg benieuwd hoe jullie die cultuur gaan beleven!! Zoals dat verhaal over dat verliefd, verloofd, getrouwd.. Heel grappig. Moet je natuurlijk ook een ring dragen/ krijgen?!;) Of een verhaal hebben hoe Daan Lien heeft gevraagd..(?) En waar ben je in godsnaam op huwelijksreis gegaan?? Even jullie verhaal recht trekken dus! haha :D

Zonder gekheid. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe jullie daar alles gaan beleven en doormaken.

Geluk X broer

• 05 Maart 2009 - 09:45

Hans IP:

Heej Daniël en Paulien,

Ziet er allemaal goed uit hoor. Ik zal jullie site in de gaten houden.

En Daniël, hou jij onze site ook nog in de gate?? we hebben gisteren voor de 4e x oprij gelijk gespeeld. In de lente spelen we dus weer in de B-klasse

Gr Hans

• 08 Maart 2009 - 18:50

Jack En Rosie!:

Yo Levensgenieters!

De verhalen klinken goed! En ook echt leuk om de foto's te zien!! Wel balen van die bagage maar gelukkig is het goed gekomen! En inderdaad, zoals Barbara al vraagt, wanneer komen de babies!?!?!?! HAAHAHa! Nou, lekker genieten jullie daar en natuurlijk ook wat doen voor de studie! HIer alles oké trouwens, volgende week regen, dus geniet vooral van het ZONNETJE!!!!!!

Jack en Rosie

• 09 Maart 2009 - 19:12

Nichie:

hey hallo paulien en daniel!
    hihihi ja in een bollywoodfilm raken de hoofrolspelers net de vingertoppen van hun geliefde aan nadat ze uit elkaar worden gedreven of sterven onder veel gezang en gedans, logisch dus dat jullie vet getrouwd zijn hihihi, maar ja idd mark heeft een punt, wat is het verhaal?? we kunnen even brainstormen, ik weet niet of relatieplanet zo goed gaat vallen..
    okay een idee: jullie kwamen elkaar tegen onder luid dans en gezang tijdens lokaal openbaar feestgebeuren (carnaval?) paulien trok net haar sari recht en keek in de ogen van daniel, waarop hij haar hart veroverde met romantisch gezang en vroeg daarna haar hand, zo opgelost. ;-)
    anyway geniet vooral van alles en blijf schrijven!
    dikke zoenen maartje