Alle apies kijken! - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Alle apies kijken! - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Alle apies kijken!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

05 April 2009 | India, Indore

Het 2de huis van de Gupta’s, tja wat moeten we daar nu eens van zeggen…. Hij staat nog helemaal leeg, er moet nog het nodige aan gedaan worden (leidingen leggen), maar hij is in ieder geval wel ceremonieel ingewijd. Tijdens de ceremonie, lag Paulien helaas ziek op bed, maar ze heeft niet echt iets gemist (of je moet 3 dagen koppijn van trommels naast je oor, missen vinden). Nee echt bijzonder was het niet, maar ach Daniël heeft lekker gegeten en wat leuke mensen ontmoet, dus al met al een leuke middag. Hoewel dit in schril contrast stond met het etentje van Mahish zijn zwager op zaterdag avond. In een mega moderne toko, hebben we heerlijk gegeten, gedronken en gelachen. Een super avond om niet te vergeten, ook hier kon Paulien helaas niet bij zijn.

Ook hebben we een mega restaurantje op loopafstand gevonden! Het restaurantje heet de Silver Oak, en we zijn daar inmiddels vaste klanten! Ze hebben daar heerlijke vega-rolletjes, Daniël laat zelfs de kip staan, maar eet alle vega-rolletjes op!! Ook het bier smaakt er heerlijk! Het enige vreemde blijft dat er gemiddeld 15 man bediening op een avond rondloopt, terwijl er maar 12 tafels zijn…….

We hebben ons eerste tripje gehad, naar Mandu! Mandu is een klein historisch plaatsje ongeveer 110 km van Indore. We hadden een privé-chauffeur voor 2 dagen, die ons overal naar toe reed. We zijn op vrijdagmiddag vertrokken, na een ritje van 2 ½ uur kwamen we bij ons luxe resort aan! Na een lekkere maaltijd hebben we heerlijk in een zacht bed gelegen. Toen we s’ochtends vroeg opstonden, hadden we een prachtig uitzicht over een groot en enigszins opgedroogd meer. Rond 7.15 am begonnen we aan ons tripje langs alle ruïnes, tombes en kastelen. Schitterend om eindelijk eens wat Indiase historie te aanschouwen! Na nog geen 2 minuten onderweg te zijn, worden we begluurd door een groepje apen!! Uiteraard was Paulien weer geliefd bij de plaatselijke bevolking, iedereen wilde op de foto, met deze blonde schone!!!! Na een zeer mooie maar vermoeiende rondreis door Mandu, zijn we terug gegaan naar het resort. Na 3 uurtjes relaxen, zijn we weer richting onze stinkstad (Indore) vertrokken!

• 05 April 2009 - 16:23

Babs:

Heeeeey lieve schatten!
    wat zien jullie er weer heppie uit op de beeldschone picto's!!
    lientje, doe je een beetje voorzichtig met al die mannen?? op zich hoe je alleen daans hoofd op hol te brengen, hoor... straks heb je nog een hele horde indiers achter je beeldschone blanke billen aan lopen... hahaha.
    enne... die verhalen over ziek zijn, moet maar eens afgelopen zijn hoor ;).
    hier alles flits: zonnetje schijnt... spring has begon!!! JOEPIE!!
    schatties, have fun en bis schnelll.
    x barbara

• 06 April 2009 - 10:14

Philine:

Hoi!

was helemaal vergeten dat jullie deze pagina hadden. Ik ga onmiddelijk alle foto's bekijken, leuk! spreek je snel op skype.

Liefs, Philine

• 06 April 2009 - 11:30

Floor:

Heeeeeeeeeeeeeey!!!! Waar de verjaardag van men moeder wel niet goed voor is! Eindelijk van Anneke adres van jullie site gehad! Wat klinkt het allemaal tof! Zijn jullie nu weer beter? Fijn om soms in luxe westerse dingen te vluchten he? Ik kom van de zomer bij jullie 'in de buurt' want ik ga naar thailand!!! Nog dankjewel van men moeder voor het smsje! Heel veel liefs en plezier (ook van men mama!)

• 07 April 2009 - 15:05

Helen Kersten:

He Paulientje, wat is dat nu de hele tijd: ziek ziek ziek. Ophouden hoor, zo mis je een hoop leuke dingen. Je ziet er trouwens wel prachtig uit in je indiaase outfit. Je broer is al weer op het voetbalveld gesignaleerd, heeft zondag gewoon zijn plekje in het 2e ingenomen. Ik heb het niet gezien. We gaan meestal alleen naar thuiswedstrijden en natuurlijk als ze tegen HBS spelen, maar da's ook om de hoek. Maak er 8 april een mooie dag van meisje. Gaat Daniel je op geheel eigen of op indiaase wijze verrassen. Alvast een hele dikke kus.
    Helen

• 07 April 2009 - 18:57

Doortje:

Lieve Paulien en Daniel
    Paulien natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je nu niet ziek bent en lekker in de Silver Oak kunt gaan eten of misschien nog lekkerder ergens anders. Ik heb sinda kort jullie site ontdekt en alle verhalen gelezen. Ik maak er uit op dat het wel even doorbijten is af en toe cultuur shocks maar ook wel weer genieten. moeilijk om gezond te blijven. daar is India berucht om. Jullie zien er wel goed uit aleen Paulien een beetje moe. Hoop dat jullie naast het beetje ranzige van India ook nog heel veel meer mooie dingen mogen zien van India. Paulien een fijne verjaardag Allebei een dikke knuffel van Doortje

• 09 April 2009 - 12:05

Johan:

Hey Daniel.

Beetje wisselende berichten vanuit India.
    Geniet er maar goed van daar!

De Lamaarzen liggen echt op kampioenskoers hoor! we hebben gisteravond wederom gewonnen! (4 uit 4 nu) 5 min voor tijd 1-0 maken en dan de pot dichthouden. De Jongens doen het echt goed.

(of zou het eraan liggen dat wij 2 niet meer meedoen :P )

Veel plezier nog daar!

Gr, Johan

• 09 April 2009 - 20:10

Hopmans:

Hola! 'k heb de site kunnen vinden hoor! Mooie verhalen en nog betere plaatjes! Enige lichamelijke ongemakken horen er helaas bij...

Morgen weer s borrelen op de visser, beter dat die jongens de eerste braai van 't seizoen gepland hebben ;-P
    Veel plezier nog en tot gauw!

Groeten Hop & Annie

• 09 April 2009 - 20:12

Maartje:

hey lieve lien!!
    sorry sorry en had er gister nog wel aangedacht, gefeliciteeeeeeerd nog!
    hoop dat je een hele leuke gezellig dag hebt gehad met je lief! doe weer een mooie jurk aan en dans er lekker bij en geniet!
    heeel veeel liefs!
    je nichie

• 09 April 2009 - 23:57

Ank En Ruud:

weer een gadget naast de chatroom; nooit te oud om nog wat te ontdekken. Nogmaals alsnog gefeliciteerd, Paulien.

• 13 April 2009 - 18:49

"tante" Ien.:

Ha Paulien en Daniel;
    wat is het toch fijn om zo met jullie te kunnen mee lezen, plaats nu voor het eerst een berichtje.
    Was je met je verjaardag al weer een beetje op geknapt Paulien? (nog gefeliciteerd!)
    Ga jullie goed en veel liefs van ons viertjes hier uit Hilversum.