Laatste dagen Indore, - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Laatste dagen Indore, - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Indore,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

12 Juli 2009 | India, Indore

We hebben een hele leuke week achter de rug, maar het moment is nu toch echt gekomen dat we Indore gaan verlaten! De week begon met een Indiase thema avond waar Bhavikha ons mee naar toe nam. Met 11 man in 1 auto gingen we op weg naar het thema park alwaar we handlezers, goochelaars, kamelen en andere vreemde dingen zagen. Aan het einde van de avond hebben we lekker Indiaas op de grond gegeten, maar liefst 8 curries kregen we voor ons neergezet, heerlijk :).

Een dag later hebben we Kirti, de schoolvriend van Daniel, mee uit eten genomen naar ons vaste restaurantje Surya. Grappig om te zien hoe vreemd hij het vond dat we (Daniel want Paulien is voor 2 maanden de designated driver) bier dronken en vlees aten!

Weer een dag later werden we uitgenodigd bij Peeyush, de begeleider van Daniel, om te komen lunchen bij zijn familie. We hebben meteen kennis gemaakt met zijn nieuwste dochtertje (2 maanden geleden geboren), wat een schatje! Vergeleken met ons nieuwe neefje een miniatuurtje! Na een heerlijke maaltijd werd het weer eens tijd voor een gezellige nacht. Daniel heeft de halve nacht op de pot gezeten met een emmer tussen zijn benen, heerlijk! Wel goed voor de kilootjes, zullen we maar zeggen! Echt een aanrader dat India als je wilt afvallen!!

Na een laatste week van hard zwoegen, is het gelukt om alles af te krijgen voor het afstuderen. Paulien heeft haar presentatie in het ziekenhuis gegeven en haar artikel afgerond. Die vervolgens in de lokale krant te bewonderen was!! Daniel heeft op het laatste moment ook zijn thesis af gekregen en zal op 28 augustus om 15 uur in Tilburg zijn afstudeer presentatie geven. Iedereen is daarbij natuurlijk van harte welkom om te zien wat Daniel deze 5 maanden eigenlijk heeft gedaan!

De laatste avond in Indore zijn we uit eten geweest in e=mc2 , een leuk restaurantje midden in de stad op de 5de verdieping. Met Mahish, Bhavikha, Shobha, Shekhar, Peeyush, meneer en mevrouw Gupta hebben we een hele leuke afscheidsavond gehad en ook heerlijk gegeten!

We hebben ook nog een huishoudelijke mededeling, het Indiase mobiele nummer van Daniel zal niet meer werken daarom zullen we vanaf nu alleen nog Paulien haar Indiase nummer gebruiken. Even ter herinnering het nummer van Paulien is: +919752565081.

De volgende keer zullen we waarschijnlijk een berichtje typen vanuit het zonnige Bombay!

Groetjes Paulien en Daniel

• 12 Juli 2009 - 11:04

Guus:

Heel leuk het afscheid van de indiase vrienden. Maar afvallen hoeft niet meer. ik hoop dat jullie lekker slapen in de trein neem morgen nog wel telefonisch contact op als jullie in bombay zijn geniet van de reis veel liefs

• 13 Juli 2009 - 08:15

Renee:

Hallo lieverds!
    Eindelijk is het zover, de lang verwachte reis die jullie gaan maken :) Ik ben super trots op jullie dat jullie allebei jullie onderzoek optijd hebben afgekregen en zo goed jullie best hebben gedaan!
    Heeeeel veel plezier de komende weken, veel foto's maken he ;)
    En tot heel snel!

Dikke kus

• 15 Juli 2009 - 17:00

Edith:

Heee lieve nicht en Daniel!

wat maken jullie een hoop mee! wat fijn dat alles uiteindelijk op tijd is afgekomen en dat jullie nu heerlijk verder kunnen reizen.

kus Edith

• 16 Juli 2009 - 05:44

Jack En Rosie!:

Guys! wat een mooie verhalen, we zijn jaloers op de curry, alhoewel het thaise eten hier ook goddelijk is!!! En wat goed dat het met de studie ook allemaal lukt, TOPPERTJE!!!

Heel veel succes met de reis richting bombay, en blijven smeren!!!

Sawasdee ka(p)!!!! JAckson five en de rozer :)