Vreemde dieren - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Vreemde dieren - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Vreemde dieren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

24 Juni 2009 | India, Indore

Apen, slangen, kikkers en kakkerlakken, ja het lijkt wel een dierentuin in Aditiya Nagar! Toen we maandag langs ons parkje (in de straat) kwamen, zat er een heel groep apen! Van die kleine doodskop aapjes. Best bizar om die beesten gewoon in je straat tegen te komen ;)

De laatste weken zat er steeds een dikke kikker op de oprit van het huis. Daniel was er al een aantal keer bijna op gaan staan in het donker, maar de dappere groene kikker overleefde die aanslagen telkens ternauwernood. Helaas heeft hij gisteren alsnog het loodje gelegd. De huis-slang heeft hem te pakken gekregen en probeerde hem door een gat van 3cm omtrek te trekken (wat natuurlijk niet lukte, zie foto).

Na de slang was het de beurt aan de kakkerlak, die heel brutaal op onze klamboe was geklommen. Echt ranzige, snelle beesten zijn het!! Paulien heeft hem uiteindelijk onder een slipper weten te pletten!

Dan is er ook nog goed nieuws, het gaat steeds beter met Paulien, 1 bloed waarde is inmiddels goed, de andere moet nog omlaag komen en zal nog zo'n 2 a 3 weken duren! Maar ze is helemaal de oude als we op reis gaan!

De vliegtickets zijn ook binnen en het kaartje voor de eerste trein (na 2x eindelijk het goede kaartje) is ook binnen. Laat de reis maar beginnen!! Oh nee eerst nog even afstuderen ;)

Groetjes Paulien en Daniel

• 24 Juni 2009 - 09:04

Sylvia, Fatih,Ersin:

Broetje en schoonzusje

Wel leuk om te zien lijkt mij om die apen in het wild te zien.

Paulien hopen dat alles qau bloed waarde ook allemaal goed komt (vast wel).

Ga genieten van de reis en spreken elkaar snel weer

liefs de Familie Caydam

• 30 Juni 2009 - 11:01

Sanne:

Wat een leuke foto!
    Jullie zien er goede uit en eindelijk niet meer zo geel..
    Gezellig hoor al die beesten :)
    Dikke kus

• 30 Juni 2009 - 21:00

Maartje:

hey leukerds!
    bizar grappig verhaal, arme kikker, maar ja..
    jullie zien er mooi uit, ach lien dat geel contrasteert mooi met je blauwe ogen komen ze alleen maar mooier uit ;) nee gekheid, ik ben echt blij dat je weer beter aan het worden bent. nog even en dan gaat jullie grote reis beginnen juhuuu! cool! eind augustus ben ik hier hard aan het thesis typen helaas, maar goed dan moeten jullie samen maar een keertje naar ons eiland komen, na india gaat de hitte hier een peuleschilletje zijn :-p
    heeel veeel liefs x x x maartje

• 06 Juli 2009 - 05:49

Jack En Rosie!:

Dit klinkt weer goed!!!
    Tijdje geleden dat we op de site hebben gekeken, maar we zijn blij dat het beter met je gaat Paulien!
    Wij zitten nu heerlijk in Bangkok, ook aan het genieten!
    Een dikke kus van ons,
    Jack en Roosje