Bagage kwijt maar een zeer warm welkom - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Bagage kwijt maar een zeer warm welkom - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Bagage kwijt maar een zeer warm welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

12 Februari 2009 | India, Indore

Na een heel uitzwaai commitee gedag te hebben gezegd begon ons avontuur naar India. Maar na nog geen uur onderweg te zijn had London Heathrow het al voor elkaar gekregen om Daniels bagage kwijt te raken, een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen! Gelukkig hebben we inmiddels een telefoontje gehad dat we de tas vanavond kunnen op halen op het vliegveld van Indore!

Na een zeer lange en vermoeiende reis werden we gisteren avond opgehaald op het vliegveld van Indore door de chauffeur van de Gupta's. Na 50 meter was het al duidelijk wat een chaos stad Indore wel niet is. Het leek net alsof de 2 miljoen inwoners die Indore heeft allemaal tegelijk op straat waren. Ohja en aan verkeersregels doen ze niet echt, de enige regel is de sterkste overleefd, of te wel met name de bussen scheuren je om de oren!

Na onze eerste (en tweede en derde en etc) bijna dood ervaring in de auto kwamen we aan bij de Gupta's, waar we onze eerste echte Indiaase maaltijd kregen. Heerlijk met de rechterhand eten ;) Na de super maaltijd hebben we lekker onder de koude douche gestaan, die inmiddels wel warm is :)

De Gupta's zijn echt extreem lieve en zorgzame mensen! Meneer Gupta spreekt vrijwel vloeiend engels en zelfs mevrouw Gupta spreekt een goed woordje mee! Al met al dus Super!!!

We gaan nu lekker de stad verkennen!

Paulien en Daniel

• 12 Februari 2009 - 06:48

Twan:

Hey cool, eindelijk een berichtje uit India. Mooi dat jullie goed zijn aangekomen en een goed welkomstcomitee hadden. Ben benieuwd naar een indore impressie!

• 12 Februari 2009 - 07:30

Renee:

Jeetje, lekker begin van jullie reis! Gelukkig is de tas wel snel gevonden!
    Blij dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Wel voorzichtig doen he met al die schurende bussen om je heen ;)

Dikke Kus!

• 12 Februari 2009 - 10:08

Barbara:

Ge wilde avontuur.... nou dan krijgt ge ook avontuur!! Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen: het begin is gemaakt. WAUW!!!
    veel plezier daaro en bis schnelll
    dikke kus R+B

• 12 Februari 2009 - 10:09

Barbara:

PS: Ook leuk om te zien dat jullie berichtje pas over 53 minuten geplaatst gaat worden... hahaha!

• 12 Februari 2009 - 11:32

Menno:

Leuk om te horen dat het tot nu toe (redelijk) goed is gegaan.

Doe graag de groeten aan de Gupta's en Chamania's wanneer je die ontmoet.

• 12 Februari 2009 - 13:48

Sylvia&fatih:

Mooi dat jullie goed angekomen zijn.Veel plezier om de stad te verkennen.Ik vind jammer dat jij baggage kwijt ben. Maar gelukkig jij kreeg hem terug vandag. Groeten van holland

• 12 Februari 2009 - 17:40

Anneke:

Toen we elkaar spraken op skype was de tas er nog niet. Gelukkig is dat ook opgelost.
    Leuk hoor deze website. Veel zullen wij niet schrijven, maar we volgen alles.
    TOT HORENS, ZIENS OP SKYPE
    dikke kus van ons beiden.

• 13 Februari 2009 - 06:14

Aletta:

hai lievies,
    Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. We kijken halsreikend uit naar het vervolg.

Heel veel liefs,

Aletta

• 13 Februari 2009 - 09:36

Helen Kersten:

He lieverds, goed begin is het halve werk. Hebben jullie de tegenslag er maar vast opzitten. Hebben jullie de tas inmiddels gekregen? Tja zitten wij wel eens te mekkeren over al die stoplichten, valt het achteraf toch wel mee. Was erg gezellig jullie feestje. We moesten de dag erna ook weer uitgebreid uit eten. De bank en televisie keken ons smekend aan, maar helaas brak en al weer aan de dis. Werd uiteraard toch nog een leuke avond. Ik ga je missen zondag Paulien bij de Thee Dansant. X Helen

• 13 Februari 2009 - 18:24

Guus:

Lieve schatten harstikke goed dat jullie het zo treffen. Veel succes bij de start van de studie a.s. maandag. veel liefs Guus

• 16 Februari 2009 - 12:53

Inga:

Hola!
    Viewieh, wat een begin... naja, the only way is up, zullen we dan maar zeggen :-D! Ben onwijs benieuwd hoe het verder gaat!
    Diiiiiiiiikke knuf,
    Inge