Een leuk verhaal - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Een leuk verhaal - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Een leuk verhaal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

17 Juni 2009 | India, Indore

Op verzoek van vele van jullie, een leuk verhaal. Tja het is ook allemaal wat met al die ziektes, maar goed het ergste is nu voor bij. Lien is namelijk aan de beterende hand, ze heeft weer wat meer energie, de geelheid wordt steeds minder en de eetlust is volledig terug!

Dat is dus goed nieuws, maar er is nog meer. Paulien heeft eigenlijk weinig vertraging opgelopen en gaat haar onderzoek dan ook zeker op tijd afronden. Daniel gaat het naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon redden voor 10 juli (de deadline). Dat betekend dan dat Paulien 27 augustus haar diploma mag ontvangen en Daniel op 28 augustus! Paulien gaat hier in Indore nog een presentatie geven en Daniel zal op de 28ste zijn presentatie in Tilburg geven.

Maar wacht er is meer goed nieuws, we weten namelijk hoe we gaan reizen, dus voor de liefhebber schrijf mee en zoek op: We vertrekken op 13 juli met de nachttrein naar Mumbai, dan na 3 dagen reizen we door naar Goa om vervolgens na 5 dagen door te reizen naar het verre zuiden Kerala. Vervolgens vliegen we naar Delhi waar we wat daagjes zullen blijven. Daarna gaan we de echte toeristen uithangen in Agra (Taj Mahal) en Varanasi. Vanuit Varanasi vliegen we naar Katmandhu (Nepal) waar we 2 weken blijven om daarna eindelijk huiswaarts te keren!!

Nou er staan inmiddels dus weer wat vrolijke berichten op de site! Er komen ook snel weer foto's!

Groetjes Paulien en Daniel

• 18 Juni 2009 - 06:38

Sanne:

Ik ben blij dat het weer wat beter gaat, want een gele Paulien was toch even schrikken! Super dat jullie de reis hebben gepland, klinkt goed. Succes met de laatste loodjes van de studie..
    Dikke kus