Holi Sick! - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Holi Sick! - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Holi Sick!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

12 Maart 2009 | India, Indore

Allereerst willen we iedereen bedanken voor de leuke, aparte, lieve en grappige berichtjes die jullie allemaal massaal op de website plaatsen! Heel leuk om zo nu en dan wat van het thuis front te horen!!

Al weer voor het derde weekend op rij is Daniel afgelopen weekend ziek geworden, en niet zo’n beetje ook. Het verlies van 6 kilo in 1 nacht zegt een hoop, maar na veel rusten en veel drinken gaat het inmiddels weer prima. Toen Daniel eindelijk een beetje opgeknapt was, was het Paulien haar beurt om eens ziek te worden, ook dit was best heftig! Ook Paulien heeft de nodige kilo’s (3) verloren, maar ook met Paulien gaat het inmiddels een stuk beter, nu nog op krachten komen! Hoewel dat toch wel een lastige taak gaat worden, we eten hier namelijk bijna elke dag vegetarisch met weinig calorieën! We hunkeren dan ook naar een lekker stuk biefstuk (oeps heiligschennis hier!!)

Je zult je wel afvragen, maken die twee ook nog leuke dingen mee? Natuurlijk, maak je daar maar geen zorgen om :) Afgelopen dagen stonden in het teken van het Holi feest. Wat onder andere de viering van de lente betekend en het verjagen van een of andere kwade spirits…. 1 van de tradities tijdens dit feest is het spel ‘colors’ wat de kinderen hier spelen, wat inhoud dat ze iedereen op straat met verf of poeder bekleuren. Shekar (man van de begeleider van Paulien) wilde ons beschermen tegen deze colors, maar mislukte jammerlijk! Als je in India bent moet je natuurlijk wel mee doen met de Indiase tradities, vonden ook de kinderen die ons bestrooide met roze kleuren!

Inmiddels heeft Paulien een oud receptenboekje van Shobha gekregen, in ruil voor het overtypen mag zij de recepten houden! Dus Daniel zit al smachtend te wachten op de eerste Indiase curry van Paulientje!

Voor de liefhebbers hebben we ook wat leuke filmpjes geschoten, de links vind je hieronder!

Groetjes Paulien en Daniel

• 12 Maart 2009 - 13:26

Rick IP:

Jullie zien er goed uit met dat roze! Ik zou het zo laten;)
    Ik had verwacht dat Daniël na zijn IP tijd wel wat meer weerstand opgedaan zou hebben, maar dat valt dus tegen in India;)
    Goed om te horen dat jullie veel plezier hebben!

• 12 Maart 2009 - 13:49

Kimberley:

Lieverds!!!!

Jullie zijn niet blij met het verlies van jullie kilo's maar ik denk dat Sonja trots op jullie zal zijn!!
    Het is een gekke manier van afvallen en niet echt fijn, maar goed.....

Ben blij dat alles goed gaat met jullie.
    Waar kan ik jullie adres vinden???

Hoe gaat het met jullie onderzoek?
    Beetje aan de warmte gewend al??

Mis jullie, xxxx

• 12 Maart 2009 - 14:29

Renee:

Hallo lieverds!

Super leuk die filmpjes, heb ik een beetje een beeld van hoe jullie leven ;)
    En wat daniel al zei, het is net of je in een hotel zit met dat uitzicht!
    Gaat alles goed met de onderzoeken?
    Jullie zijn nu iig beide ziek geweest, dat is nu toch wel een beetje klaar hoor! En luisteren naar de zuster ;)

Lientje, ik mail je snel een keertje terug en dan zal ik bepaalde foto's erbij doen :)

Dikke Kussen!

• 12 Maart 2009 - 17:35

Helen Kersten:

Lieve Paulien en Daniel, wow wat een hoop pillen zeg. Hebben al die problemen te maken met het westerse darmstelsel, dat niet gewend is aan al die curry's? Leuk die filmpjes. Op mijn computer heb ik geen geluid, dus ik verzin er mijn eigen sightseeing verhaal bij. Je ziet er schattig uit in je Indiaase jurk Paul. Wat doen jullie zoal tijdens de week (op die momenten dat jullie kennelijk niet ziek zijn)? Leuk he al die lokale gebruiken. Wij zijn vorig jaar september bij een huwelijk in Turkije geweest. Da's heel veel Turkse muziek, heel veel dansen en heeeeeeeel weinig eten en drinken: glaasje water, stukje taart. De avond voorafgaande aan het huwelijk is wel heel uitgebreid hoor. Het was wel heel bijzonder om daar bij te zijn. Oke lieverds ons darmstelsel is ook aan het rommelen, dus ik ga maar eens wat te eten maken.
    Veel liefs en tot het volgende bericht.
    X Helen

• 15 Maart 2009 - 14:32

Hans En Ria:

Hallo roze panters,jullie zien er zo prachtig uit.wij vinden dat jullie het mooi voor elkaar hebben daar.Dat jullie ziek zijn geworden is minder,maar dat is alweer verleden tijd.Leuk dat wij jullie zo kunnen volgen met de foto"s en filmpjes.Wij wensen jullie nog veel succes.Hier gaat alles prima,nog even en dan klaar!Hartelijke groeten Hans Ria