Hepatitis E - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Hepatitis E - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Hepatitis E

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

30 Mei 2009 | India, Indore

Ondanks de meerdere spuiten (hepatitis a en b, DTP, Rabius, buik typhus) in onze kont gekregen te hebben, heeft Lien toch nog een ziekte opgelopen. Tja je kunt je moeilijk voor Hepatitis a t/m z inenten..... Ze heeft waarschijnlijk door water (was vervuild in onze buurt) of eten (god mag weten wat er allemaal in die curries zit) dus Hepatitis E opgelopen....

Mooi zuur!! Ze ziet nogal geel, heeft nul energie en voelt zich regelmatig misselijk! Maar het goede nieuws is dat het een zelfgenezende ziekte is, dus binnen 2 weken moet ze als het goed is weer de oude zijn!

Toen ik zei dat ik even een berichtje op de site ging zetten moest ik van haar vermelden dat: leuke smsjes ZEER welkom zijn!!! en dat ze wel wat aandacht kan gebruiken!!!

Dus bij deze nog een keer haar mobiele nummer: +919752565081

Groetjes Daniel

• 01 Juni 2009 - 12:34

Mar En El:

Je moet toch wat meemaken,he. Vervelend dat er iedere keer weer ziektes opduiken, maar ja zo'n warm land.
    Wees zuinig op je lijf en neem de tijd.
    Tot op heden hebben wij toch hele leuke berichtjes ontvangen. Wij vinden jullie erg stoer met deze onderneming, blijf genieten en nieuwsgierig, want dan hebben jullie ontzettend veel te vertellen en te schrijven, ( het boek van 2009 ). Veel liefs, Mar en El.

• 02 Juni 2009 - 11:43

Renee:

Lieverds,
    Hoop dat het weer ietsie beter gaat de afgelopen 2 dagen. Vond het heel leuk je even gesproken te hebben zondag Lien :)
    Heel veel beterschap, snel beter worden zodat je als de sodemieter de onderzoeken kan afronden en daarna lekker op reis kan gaan!

Liefs en dikke kussen

• 02 Juni 2009 - 19:42

Rob & Barbara:

Niet te geloven zeg! Dit is wel heel erg vervelend en niet iets waar je op zit te wachten. Ziek het goed uit en doe rustig aan! Heel veel beterschap en we hopen dat je er snel weer bovenop komt!

Liefs Rob & Barbara

• 07 Juni 2009 - 12:38

Roos:

Hoi Paulien en Daniel!

wat lees ik nou!!!Wat vervelend zeg,paulien!!Hopelijk voel je je nu al wat beter!!Wat een gave foto's hebben jullie zeg!Jullie hebben het zo te lezen wel naar jullie zin!Hier alles goed!Jack is druk met school en ik met die kleine boefjes!Maar de zomer is ook hier in zicht gelukkig!!!Ik wens jullie nog veel plezier en suc6 daar en ik hou de site in de gaten!!!Beterschap Paulien!!!liefs,Roos

• 16 Juni 2009 - 17:15

Michael (una):

Ha Daniel,

het is toch allemaal wat daar in het verre oosten met al die ziektes die je kunt oplopen. Bevalt het daar verder nog allemaal goed?

Ik vroeg me eigenlijk af of je volgend seizoen nog lid bent van ons elite elftal bij UNA. Zou je mij dit kunnen laten weten door een mailtje te sturen naar una--11@hotmail.com

Succes en veel plezier nog verder.

Groeten Michael (UNA)