Hiepper de piep hoeraaaaaa!!! - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Hiepper de piep hoeraaaaaa!!! - Reisverslag uit Indore, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Hiepper de piep hoeraaaaaa!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

18 April 2009 | India, Indore

2 keer in een week tijd hebben we wat te vieren gehad! Zoals jullie allemaal wel weten (getuigen de vele kaartjes/smsjes/belletjes) was Paulien vorige week woensdag jarig! Alweer 24 jaar (ouwe doos) geworden, dus dat moest natuurlijk gevierd worden! In de ochtend had Daniel de kamer versierd met ballonnen, slingers en Spiderman (tja ze hadden niks anders) versiersels! Hij had ook een heerlijke chocolade taart gekocht! Een goed begin van de dag ;) S’middags zijn we naar Treasure Island geweest, waar we hebben gebowld en gepoold, ook zijn we nog een duister kroegje in gedoken (niet voor herhaling vatbaar). S’avonds zijn we met Shobha, Shekhar, Mahish, Bhavika en Renau, uit eten geweest in de Moonshadows, een ultra moderne tent met heerlijk eten! Paulien heeft 2 luchtjes kado gekregen, van Shobha en Renau een toilet verfrisser en van Bhavika een zeer zoet maar wel aardig luchtje! Van Bhavika en Mahish hebben we ook nog een 2de chocolade taart gekregen, dus de kilos vliegen er inmiddels ook weer aan. Uiteraard is er nog gezongen en hebben we de chocolade taart (van Daniel) als toetje gegeten! De Gupta’s waren er helaas niet bij, mevrouw Gupta was ziek, maar een restje van de taart, ging er bij de Gupta’s ook wel in!

Nog geen week later hadden we alweer iets te vieren, we zijn OOM en TANTE geworden!!!! Natuurlijk was Paulien al tante van de 4 dondersteentjes van de familie Banerji, maar nu ook van de Cydams!! Sylvia en Fatih hebben een prachtige zoon, ERSIN op de wereld gezet! Als trotse oom en tante hebben we dan ook foto’s van dit schitterende kereltje op de site gezet!

Inmiddels hebben we ook een toet, toet, toeter op onze 2de hands scooter! Jaja al toeterend verplaatsen we ons inmiddels door Indore. Via Mahish hebben we een scootertje gekocht voor 9000 roepies, en deze kunnen we voor 7 a 7 ½ duizend roepies weer terug verkopen. Goeie deal, 30 euro voor 3 maanden scooter rijden, tenminste als we em niet in de prak rijden, maar daar gaan we maar niet van uit!

We hebben ook nog een record gebroken, Paulien is al 3 weken en Daniel al 5 weken niet ziek (Afkloppen!!). De zomer is inmiddels ook aangebroken, het is dan ook overdag niet te harden buiten! Ook s’nachts blijft het heet, dus we slapen inmiddels met de airco aan! Dit weekend gaan we voor het eerst echt stappen, we gaan naar een heuse lounge bar, meer daar over in ons volgende verhaal.

• 18 April 2009 - 13:56

Barbara:

Hieperdepiep.... Hoera!!!
    wat een leuk nieuws allemaal!!! gefeliciteerd! heerlijk zo'n klein menneke weer in de familie!
    back in holland is ook alles flex: zonnetje schijnt en afscheid nemen van al die limbo's... ;) : voelt goed!
    bis schnell. dikke kus

• 19 April 2009 - 18:52

Cherida:

Eindelijk jullie website gevonden. Hoorde er zoveel goeie verhalen over dat ik toch eens moest komen spieken... Leuk om al jullie avonturen te lezen en te volgen wat jullie doen. Geniet er nog van en niet te ziekje meer he!
    Veel liefs uit Eindhoven!

• 20 April 2009 - 07:12

Helen Kersten:

Wat heerlijk dat jullie nu kennelijk aan het nieuwe eten, drinken, andere weersomstandigheden, ander ritme en zo zijn gewend en jullie nu de ziek zwak en misselijk achter de rug hebben. Hopelijk blijft dit zo. We worden in Nederland verwend met het weer. Daar hoef je niet helemaal voor naar India. Hier beginnen de mensen ook al een lekker kleurtje te krijgen. We hebben een kampioen: AZ heeft de landstitel behaald. Altijd nog beter dan weer PSV of erger nog: Ajax. Met Quick 1 is het ook spannend. Niet dat ik daar nog veel naar toe ga. Sinds Mark in het 2e speelt, gaat onze aandacht daar meer naar uit. Tot de volgende keer maar weer. X Helen

• 20 April 2009 - 08:37

Robbie:

Wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ersin. En Paulien natuurlijk ook nog met je verjaardag! Vette scooter man, wel heel houden hè ;-)
    Groet'n Robbie

• 21 April 2009 - 18:54

Hans En Ria :

Daan en Paulien hartelijk gefeliciteerd met jullie neefje.Paulien jij natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd en nog veel gezonde jaren toegewenst.wij vinden de jullie verslagen heel leuk.Dat scootertje zou wel wat voor mij zijn.Wij wensen jullie nog veel succes,hartelijke groeten Ria Hans

• 23 April 2009 - 06:25

Sandy:

Hé Paulien en San van harte gefeliciteerd, groot feest!
    Zo te lezen hebben jullie een geweldige tijd.
    Geniet ervan en blijf foto’s uploaden, ziet er fantastisch uit!!

Groetjes uit Arnhem

• 28 April 2009 - 09:56

Tineke Aan Paulien:

Lieve plientje!!!!!! Al 24 jaar! Ik ben altijd wat laat met alles dat weetje, dus hierbij alsnog een gigakus en een gigaknuffel van je oude tante die vorige maand 60 is geworden! We zullen altijd 36 jaar schelen! Wat een leuke reisverhalen. Ik volg ze met veel plezier!
    Wat heb je een knappe man! Ook liefs voor Daniel. Tineke