Spookstad in Monsoon - Reisverslag uit New Delhi, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu Spookstad in Monsoon - Reisverslag uit New Delhi, India van paulien en daniel - WaarBenJij.nu

Spookstad in Monsoon

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg paulien en daniel

20 Juli 2009 | India, New Delhi

In alle vroegte zijn we Vrijdag met de trein naar Goa vertrokken. Volgens de ‘Lonely’ een prachtige tocht, nou dat hebben ze niet overdreven! Aangekomen in Goa hebben we kennis gemaakt met het locale openbaarvervoer. Ook dit viel ons alles mee, in vlot tempo kwamen we aan op onze eerste bestemming: Vagator. Het in de zomer o zo gezellige en drukke plaatsje veranderd tijdens de monsoon in een stil spookstadje! De volgende ochtend een heerlijk ontbijtje genuttigd! We hadden inmiddels ook wel trek gekregen, na 45min wandelen en zoeken naar een tentje dat open was voor ontbijt!

1 Nachtje in de spookstad vonden we wel voldoende, sinds Zaterdag verblijven we in Panji, een levendig stadje. Vandaag hebben we een toeristische toer door zuid Goa gemaakt. Voor slechts 1,5 euro pp zijn we de hele dag mee op sleeptouw genomen. Kerken, tempels, stranden en een Portugees themapark. Voor het Portugese park moest je 50rupees (70euro cent) extra betalen. Dat had de rest van de groep er niet voor over. Met als gevolg dat wij samen voor 3kwartier het park in gingen en de rest van de bus op ons wachtten buiten het hek. Iedereen wilde namelijk graag naar de laatste attractie van de dag: het strand! Voor ons natuurlijk niet zo bijzonder, zeker als het mega hard waait, de zon half schijnt en de zee te gevaarlijk is om in te zwemmen vanwege de harde stroming. We hebben dus het laatste uur in een koffie café door gebracht! Ieder zo zn voorkeur ;)

Groetjes Paulien en Daniel.

p.s. dit keer wel foto's en ook bij het verhaaltje van mumbai staan er een paar!

• 20 Juli 2009 - 19:12

Jan:

ziet er prachtig uit

• 21 Juli 2009 - 13:27

Sanne:

Wat goed een 8!!!
    Zo te lezen vermaken jullie je prima.
    Het ziet er mooi uit allemaal.
    En dat strand doen we wel als jullie terug zijn, lekker in de mooie stad achter de duinen!
    Dikke kus!

• 26 Juli 2009 - 17:07

Maartje:

aloha lieverds!

wat mooi! cijfer binnen en op reis, super gedaan meissie gefeliciteerd! nu daan nog maar dat komt vast goed ;)
    ik ben net terug uit italie ben met horacio, els en leendert op gaan zoeken in pompeii, jawel we hebben zelfs mogen assisteren op de opgraving :-D we zitten nu zwetend op de bank je kent het tafereel, er is weer een warmteweek...
    have fun! x x x x x